Інклюзивне навчання, 6 клас, 2022 н.р.

 

Розклад занять на період 
дистанційного навчання
(31.01 - 19.02)

Усі уроки будуть відбуватися  за 
посиланням на Zoom:

https://us05web.zoom.us/j/9659711778?pwd=U0I0Ynl1UXREMkxNcmU1b3F4WWNtZz09

Идентификатор конференции: 965 971 1778
Код доступа: j8sDBL

Понеділок

1. 9.00 - 9.45 - англійська мова

2. 9.55 - 10.40 - українська мова

3. 10.50 - 11.35 - українська література

4. 11.50 - 12.35 - ОТМ

Вівторок

1. 9.00 - 9.45 - математика

2. 9.55 - 10.40 - математика

3. 10.50 - 11.35 - світова література

4. 11.50 - 12.35 - українська мова

5. 12.50 - 13.35 - англійська мова

Середа

1. 9.00 - 9.45 - інформатика

2. 9.55 - 10.40 - українська мова

3. 10.50 - 11.35 - географія

4. 11.50 - 12.35 - російська мова

Четвер

1. 9.00 - 9.45 - українська література

2. 9.55 - 10.40 - історія

3. 10.50 - 11.35 - біологія

4. 11.50 - 12.35 - географія

5. 12.50 - 13.35 - російська мова

П'ятниця

1. 9.00 - 9.45 - математика

2. 9.55 - 10.40 - математика

3. 10.50 - 11.35 -українська мова

4. 11.50 - 12.35 - світова література

5. 12.50 - 13.35 - російська мова

Домашні завдання:

18.02 Математика. Сложение рациональных чисел.




 

16.02 Русский язык

Тема: Дробные и собирательные имена числительные

Добрый день! Запишите дату и тему урока в тетрадь.

Сегодня поговорим о дробных и собирательных числительных, которые относятся к количественным числительным.

1. Прочитай о том, как склоняются дробные числительные - стр. 145.



 

2.  Выполни упражнение 332: прочитай и запиши дроби.

Домашнее задание: выучить правила - стр.145-147, выполните упражнение 338 (1).


16.02 Українська мова

Тема. Займенник. Розряди займенників за значенням

Переглянь відео:

    

Домашнє завдання: вивч. розряди займенників, записати по 3 займенника кожного розряду.

16.02 Географія

       Вітер


Домашнє завдання.

Практичні роботи №4-5, в зошитах для практичних робіт.


16.02 Інформатика

Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.

Практична робота 5. «Проекти з вкладеними циклами».
                   
Програмне забезпечення: SCRATCH
 ЗАВАНТАЖИТИ                           


Діти, давайте розглянемо цю хмару слів. Виділіть  слова,  які пов’язані з темою наших останніх уроків.


Сьогодні ми будемо працювати у середовищі Scratch. Ви повинні запам’ятати як працюють цикли. Виконаємо практичну поботу з вкладеним циклом. І розглянемо блок-схему із повторенням на прикладі з життя. На кінець уроку ви повинні знати: що таке «цикл», «вкладений цикл», які види циклів існують та як вони працюють.

Хто з вас знає як пришити гудзика? А три гудзика? А стільки гудзиків скільки дозволяє місце?

Сьогодні ми і з’ясуємо як можна використовувати блок «повторити з передумовою» та будемо вчитися полегшувати і зменшувати запис порядку виконання дій. 

 перегляд ПРЕЗЕНТАЦІЇ👇


Практична робота (15 хвилин)

Повторення правил поведінки за комп'ютером! 

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291


15.02 світова література

Тема:  Ч.  Диккенс. "Рождественская песнь в прозе".  Особенности композиции повести. Роль фантастических элементов в повести

Добрый день! Запишите дату и тему урока в тетрадь.

Сегодня мы завершим обсуждение сюжета повести и поговорим об особенностях композиции произведения.

1)Композиция структура литературного произведения, его построение.

 ( Запишите определение).

Познакомьтесь с композицией повести, запишите в тетрадь:

  Композиция повести

1) Экспозиция (вступительная часть произведения): рассказ о Скрудже и его конторе.

2) Завязка (событие, которое является началом действия): появление призрака Марли, который решил спасти главного героя.

3) Развитие действия:  путешествия Скруджа  в Прошлое, Настоящее и Будущее.

4) Кульминация ( самый напряженный момент действия, который предшествует развязке): Скрудж у собственной могилы.

5) Развязка: превращение злого скряги Скруджа в доброго дядюшку Скруджа.

2) Поговорим о роли фантастических элементов в повести.

Без них (например, возможности передвигаться во времени) Скрудж не прозрел бы и  умер бездушным скрягой. Чудо, которое с ним произошло, помогло ему вернуться к истинной человечности).

3) Самостоятельно заполните ячейки таблицы.

Реальное в повести                 Фантастическое в повести                 

Домашнее заданиезаполнить таблицу ( пункт 3).


15.02 біологія

Тема: Исследовательский практикум. Исследование условий проростания семя.



О

Пройти тест

1.   Сім’ядолі – це:

а) видозміни пагона;   б) перші видозмінені листки зародка; 

в) видозміни квітконіжки;   г) частини плода.

    2.  Зародок квасолі має:

         а) квітку;   б) плід;   в) кору;   г) стебло.

    3.  Дві сім’ядолі є в насінинах:

         а) цибулі;   б) пшениці;   в) гороху;   г) кукурудзи.

    4.  Основну частину насіння жита займає:

          а) зародок;   б) сім’ядоля;   в) ендосперм;   г) оболонка.

    5.  Основні запасні поживні речовини в насінні квасолі розташовуються:

          а) в ендоспермі;   б) в оболонках;  

          в) в одній із сім’ядоль;   г) в обох сім’ядолях.

   6.  У пшениці сім’ядоля:

        а) містить основні поживні речовини; 

        б) відокремлює ендосперм від зародка;

        в) відсутня;   г) оточує зародок.

7.  Насіння дихає:

        а) іноді;   б) завжди;   в) тільки під час проростання;  

        г) тільки під час формування зародка.

8.  За температури грунту 1-2 оС проростає насіння:

        а) огірків;   б) рису;   в) жита;   г) кукурудзи.

9.  Під водою проростає насіння:

        а) рису;   б) льону;   в) коноплі;   г) маку.

10.  Підземний тип проростання насіння характерний для такої рослини:

        а) цибулі;   б) квасолі;   в) редьки;   г) дуба.

11.  Надземний тип проростання насіння характерний для такої рослини:

        а) жита;   б) квасолі;   в) пшениці;   г) дуба.

12.  Дрібні насінини цибулі потрібно сіяти на глибину:

        а) 1-2 см;   б) 5-6 см;   в) 10-12 см;   г) 15-20 см.

15.02 математика

ТЕМА УРОКУ: Розв'язування задач і вправ.

ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ: 

- Числа, що використовують для лічби предметів називають .....

- Числа, що мають цілу і дробову частину називають .....

- Числа, що знаходяться справа від початку координат називають ......

- Від'ємне число завжди менше від .....

- Із двох раціональних чисел більшим є те число, для якого відповідна точка на координатній прямій знаходиться ....

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

- Запишіть модуль числа: -18, 49, -65, 0.

Виберіть серед чисел: 13;  0,15; -32; 2/3; 80; 120; -1,5  цілі  додатні. 

Запишіть 5 раціональних чисел.

                                             ПОДУМАЙ                                           

- Яким кольором позначені натуральні числа?
- Яким кольором позначені раціональні числа?
- Яким кольором позначені цілі числа?



РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ:

№1097, №1103, №1105.


РОЗВ'ЯЖИ ОНЛАЙН-ТЕСТ ЗА  ПОСИЛАННЯМ:  

https://matematikatests.in.ua/protylezhni-chysla-tsili-chysla-ratsionalni-chysla-test-35-6-klas/

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Повторити §§24-25. Розв’язати №1059,  №1087.

15.02 історія


                     Сім'я, освіта і виховання в Давній греції.







Домашнє завдання.

Презентація, слайд №36.














\Українська література



. 14. 02. 22 Тема:  "Ірина Жиленко. "Жар-Птиця", "Підкова", "Гном у буфеті".



1. Прослухайте вірш "Жар-Птиця" та дайте відповідь на питання
-Кого ви бачите в образі Жар-Птиці?


2. Аналіз вірша:

- Що означає вислів спіймати жар-птицю? Пригадайте народну казку з подібною назвою.

- Коли відбуваються події, зображені у творі? Реальні вони чи фантастичні?

- Знайдіть у поезії описи зовнішності жар-птиці та Гави.

2. Читання віршів "Підкова", "Гном у буфеті".

- Чи присутня лірична героїня в поезії? З яким проханням звернулася вона до підкови?

- Які казкові образи є в поезії?

- Чому героїня поезії вирішила повернути підкову Дідові Морозу?

Як ти думаєш чи добрий буфетний гном? Що він уособлює? Знайти слова для підтвердження думки.

- Які риси характеру гнома?

- За що його люблять діти?

Домашнє завдання: виразно читати вірші на с. 105-109, відповідати на питання усно.

14. 02. 22 р.

Тема: "Узагальнення та систематизація знань з теми "Займенник"

1. Перегляньте відео та дайте відповіді на питання (усно).


2. Робота з підручником.
1) виконання вправи № 351 (усно);
2) виконання вправи № 344 (з коментуванням);
3) викрнання вправи № 348 ( самостійно, письмово).
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми "Числівник". С. 125 (виконати тести в зошиті, усно відповісти на питання).
10.02 - география - параграф 36. Атмосферные осадки, с.145. Выучить определение, отвечать на вопросы.
10.02 - русский язык
Тема: Склонение количественных имен числительных

Добрый день! Запишите дату и тему урока в тетрадь.Сегодня будем учиться склонять имена числительны(изменять по падежам).

1. Посмотрите обучающее видео:


2. Познакомьтесь с таблицей и постарайтесь запомнить систему окончаний имен числительных при склонении.

Запишите эту таблицу в тетрадь!



Домашнее задание: попробуйте изменить по падежам числительные 750, 480 (письменно).


09.02 - география - параграф 35. Влажность воздуха, с. 141. Выучить определение.

09.02 - інформатика - 

Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.

Програмне забезпечення: SCRATCH
 ЗАВАНТАЖИТИ                           

1. Повторення раніше вивченого матеріалу

 Вікно програми Скретч

https://learningapps.org/display?v=pog05natj21

2. Актуалізація опорних знань

Визначте різницю між поданими скриптами.


Як це відобразиться під час виконання проєктів?

3. Вивчення нового матерілу

Сьогодні на уроці ви зможете вдосконалити вміння створювати проєкти із вкладеними циклами в програмі Scratch.

 Практичне завдання за компютером👇


 

Домашне завддання: читати параграф 3.2 стр.90-97


08.02 - біологія - параграф 33, малюнок, сторінка 151 в зошит. 

08.02 - математика - § 23 (сторінки 170-173 - ознайомитись, правила запам'ятати).  Розв'язати №999,  №1003, №1044

07.02 - українська мова - стор.109, впр. 300, правила, стор. 109 

04.02 - українська мова - стор.108, впр. 295, правила, стор. 108

04.02 - світова літератураЧ. Диккенс,стр.103 - 106, читать,пересказывать.

03.02 - географія. Параграф 33, задачі 

03.02 -історія. Параграф 32, відповідати на запитання.

03.02 - українська література  - сторінка 104-105, читати, переказувати.

03.02 - російська мова - сторінка 135, вправа 305.

02.02 інформатика

Завдання: виконати практичну роботу за допомогою 
перегляду відео👇 
(фото роботи надіслати на 
Вайбер 0508854672 або
 пошту katyusha.sizonova@gmail.com)


 Домашнє завдання: записати в зошит опорний 

конспект для учня👇

Програмними об’єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена.

02.02 Українська мова   - сторінка 109, вправа 300

31.01. англійська мова - ex.4,p.183

31.01. українська мова -сторінка 104, правила, сторінка106, вправа 289 письмово.

31.01- українська література: сторінка 83 - 89, читати, переказувати, відповідати на запитання.

01.02 Світова література, Ч. Диккенс,стр.96 - 103, читать,пересказывать.

01.02 - українська мова   - сторінка 107, вправа 293



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Увага!Всі домашні завдання надсилайте, будь ласка, на електронну пошту: mashakalina88@gmail.com , або на Вайбер: +380950992153